maandag 13 juni 2011

Pr snoek op de Ul-hengel al na 1 dag gesneuveld!!

Na 1 dag me snoek pr verbeter van 35 cm na 57cm....geweldig!!!
En dat te bedenken dat ik deze snoek gevangen heb op een plugje van 2 cm ( hornet2).
De heer of dame had blijkbaar erg honger of had zin in een tussendoortje.
De baarsjes hadden er geen zin in ze zwommen er alleen maar achter aan, wel mooi om te zien maar ja vangen is leuker.
Was trouwens op de zelfde plaats als twee dagen er voor maar nu aan de andere kant van het bruggetje.
De snoek van 57cm vocht voor wat ze waard was paar keer lekker door de slip heen van me Abu 100Ui.
Toen was het wel gedaan de snoek zwom in de waterplanten.
Er waren nog twee snoekvissers een vader en een zoontje, ik vroeg aan de vader of hij mij even wou helpen met landen.
 Daarna nog even vriendelijk gevraagd of hij nog een foto wou maken en dat wou hij ook nog wel even.
 Het snoekje was te klein voor de kieuwgreep dan maar in de hand is wat de ultra light vissen.
Visje weer terug in het water laten zwemmen....nog even praten met het publiek daarna ben ik als een echte star weer gaan vissen met me hornet2.
Yessss toch nog baarsje gevangen ik heb er toch weer eentje voor de gek gehouden.
 De Hornet 2 heeft de middagje weer helemaal gered!!
Wat is de natuur toch mooi hier nog een zwaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten