maandag 27 mei 2013

Dreg in mijn duim 25 mei 2013

Zaterdag was het weer zover, ik mocht eindelijk weer gaan vissen op snoek!
Het wou eerst niet moest wel 2 uurtjes gooien en smijten met groot kunstaas voordat er actie kwam!
De eerst snoek van het 2de deel roofvisseizoen is een feit.
Daarna nog  2 gelost en 1 gevangen die net iets kleiner was dan de eerst.
Daarna nog eens zitten te smijten met een Spro Triple Devil vlak bij een brug en met succes dit was de grootste snoek tot nu toe deze vis was erg wild en doordat ik hem onthaakte sloeg de haak in mijn duim.
De pijn viel opzicht wel mee, ik bedacht me geen seconden en knipte snel alle haken door en liet de snoek bijkomen in het schepnet!
Zo kon ik snel mogelijk de haak uit mijn vlees trekken dat deed wel een beetje pijn!
Ik zou eerst stoppen maar naar uitzuigen van de wond om de ontsteking tegen te gaan.
Ben ik weer verder gevist en kreeg weer beet en nog geen 50 meter van de vorige plek had ik weer een snoekje van zo 60cm op een spinner!
Nu was ik er wel klaar mee op de terugweg had ik weer een losser dit was ook weer een behoorlijke vis, jammer!
Hier een kleine samenvatting van deze dag op film en foto's vast gelegd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten