vrijdag 10 mei 2013

De eerste echte...Brasems van het jaar!

Eindelijk de  eerste brasem van het jaar!
Was wel een klote dag om te vissen met de winkle picker (10 a 30 gram),
want er was veel wind(windkracht 5) lastig om te zien of ik een aanbeet kreeg!
Want het slappe topje van de hengel ging heen en weer door de wind!
Maar uit eindelijk toch aardig wat vissen uit het water weten te halen.
Ik zou eerst vissen met een maat van mij maar die liet het afweten van wegen het weer
(die was verstandig bezig)!
Maar ik moest zelf nog even wat uitproberen met lokvoer.
En met succes al na de eerste korf was het raak en het bleef maar doorgaan.
Het geheim van het lokvoer was gewoon dood gewone keukenzout.
Het was een goede smaakversterker en ook niet onbelangrijk het kost geen drol!
1kg zout kost maar 22cent en ik heb op 400 gram voer 150 gram zout nodig.
Door al dat zout heb ik de vissen een hoge bloeddruk bezorgd (LOL). 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten