zaterdag 25 februari 2012

De Spigg MID maar weer eens laten zwemmen!

Vandaag moet het maar weer eens gebeuren...vis vangen!
Vorige weekend was het zwaar waardeloos totaal geen aanbeet gehad helemaal niets geen enkel leven.
Dus ben ik deze keer maar weer eens de grens overgegaan naar de provincie Drenthe!
Aangekomen bij de eerste brug ging de  nieuwe BBZ-1 Shad van SPRO aan de speld.
Het nieuwe swimbaitje zwom super net een echte aasvisje maar naar een 1uur gooien was het duidelijk voor mij!
Ik moet weg naar een andere stek de vissen waren ergens anders.
De volgende stek was een lang saai stuk kanaal zat niets anders op dan een bak met knikkers aan de speld te hangen.
Geen echte bak met knikkers maar een ratel-plug van het merk Spigg om precies te zijn de MID.

Spigg
Ik ging maar eens dom slepen met de hengel zoeken naar de hotspots en met succes, de eerste snoek liet niet lang op zich wachten.
Was geen grote dame of mannetje het snoekje was niet langer dan 52cm.
Daarna nog even verder gegaan kwam ik bij een splitsing meteen onder de eerste brug was het weer raak!
De Spigg werd met grof geweld genomen.
Na een korte drill was deze snoek ook op de kant!
Na wat foto's maken van deze kleine rakker van 60cm, kreeg deze ook de vrijheid terug.
Nu was het wel mooi geweest 2 snoekjes weten te foppen met de Spigg.
  Laat de lente maar komen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten