zondag 2 februari 2014

Snoek 101 cm gevangen op een Spro Triple Devil 2-2-2014

Vandaag weer lekker gevist!
Het wou niet echt lukken want binnen 5 minuten had ik al een misser en nog geen 100 meter verder weer een losser!
Waren allebei kleine snoekjes maakt het er niet minder erg om!
Want deze visser stond nog steeds op nul, en elke snoek die mij van de nul afhaald is mooi meegenomen!
Een eindje verder op zag ik nog een witvisser we raakte wat aan de praat,de man haalde de ene naar de andere blankvoorn uit het water.
Ik vertelde hem dat ik nog steeds op nul stond.
De man vroeg mij zwemmen hier ook grote snoeken rond.
Daarop antwoordde  ik, dat hier grote snoeken rond zwemmen van boven de meter.
En ik gooide de plug nog eens richting een paar afgestorven waterplanten en op eens BAM!
Ja hoor een beste bak zat er aan!
De vis kon ik snel landen met mij nieuwe schepnet, de vis paste er nog maar net in!
De vis had de plug behoorlijk diep gepakt gelukkig heb, ik altijd een kniptang bij me.
Snel de dreggen doorknippen.
De omstanders die om mij heen staan hebben snel een paar foto,s gemaakt!
De witvisser was benieuwd hoe groot deze snoek was, dus ook even meten...en wat denk je deze vis was ook nog eens boven de meter had ik zelf niet verwacht omdat deze vis niet echt groter leek dan 95 cm.
Maar het meetlint hield op bij 101 cm.
Yess mijn eerst meter snoek van het jaar!
De vis had behoolijke trek want er zat ook nog een witvis in van zo 20 cm.
Heb de omstander bedankt voor de foto en ben met een goed gevoel naar huis gegaan!
Hier nog een film van deze mega vangst!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten