maandag 23 december 2013

Nieuwe Pr Snoek voor Michel!


Ik had al een tijdje geleden Michel belooft om eens te gaan doodaas vissen op snoek.
Vandaag was de dag dat het zou moeten gebeuren en Michel eens een echt snoek zou vangen,
want zijn vorige snoek van jaren terug was niet veel groter dan 40 cm.
Rond een uur of half 12 was ik bij hem snel de hengels en andere rommel die je als echte visser bij je moet hebben in de kofferbak gegooid en als een hazewindhond naar de stek gereden.
Daar aangekomen hadden we het rijk voor ons alleen geen enkel vissers te zien yes!
We hadden 3 hengels bij ons om te doodazen .
De aasvissen waren erg zacht, de oorzaak hier van was dat ik ze snel had ontdooid in een pannetje heet water ( haastige spoed is zelden goed)!
Niet erg slim van mij, maar de vissen bleven toch nog aardig hangen aan de dreggen.
Nou ja om een lang verhaal kort te maken had Michel na 3 uren lang stufff kijken naar 3 dobbers ging er eentje onder water!
Ik had gezegd de eerst dobber die onder gaat is voor jou!
Hier het resultaat van de visdag!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten