vrijdag 15 november 2013

Snoek 103 cm gevangen met doodaas


Vandaag een mooie snoek gevangen van 103cm op doodaas!
Eerst een misser van ruim boven de 80 cm,  is altijd moeilijk gokken wat de lengte is van een vis in het water.
Dus baluuh als een stekker meteen weer terug gooien!
Na een half uurtje had ik weer beet, de dobber ging een paar keer onder en dat was de actie.
Nou naar 2,5 uur moest ik ook even kleine plas pauze inlassen.
Ik was nog geen tel weg en de dobber was ook weg, ik dacht nog even hij is naar de kant gedreven.
Maar er liep draad af van de molen!
Meteen aanslaan...en ja hoor het was een beste bak!
Na een korte dril had ik de vis in het net.
Op dat moment kwamen er ook nog twee fietsers aan deze mensen wilde ook nog wel een foto maken.!
En naar een 2 foto's maken en een lullig filmpie was ik klaar en kon de vis weer terug in het water.
De vis mankeerde niets dat kon, ik niet van mijzelf zeggen want de tang (25 cm) was tekort dus ik moest wel mijn hand in de bek stoppen en met als resultaat bloedde als een rund!
Na deze vangst was ik er wel klaar mee want, moest nog een heel eind terug rijden. 
Mijn Doodaas onderlijnen die ik zelf maak, zijn nu wel door de testfase gekomen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten