zondag 2 juni 2013

Snoekje 55 cm gevangen op 2 juni 2013

Zondag was het eindelijk weer eens een zonnige dag, want het was zaterdag wel 10 graden kouder!
En dat heb ik geweten want ik was zaterdag aan het witvissen met de winkle picker.
Het begon eerst goed de eerste vis was een brasem van 52 cm, daarna had mijn collega van het werk een voorn van zo'n 18 cm .
De vis was beroerd gehaakt en die heb ik dood gemaakt en aan de snoekhengel gedaan.
Het wou zo slecht bijten dat we maar zijn gaan doodaas vissen, jammer genoeg ook zonder succes!
Maar ondanks alles was het wel een gezellige middag vissen.
Even een idee te geven hoe koud het 1 juni was hier een foto als bewijs!
Brasem 52 cm
Maar goed zondag was ook geen topdag, want de vissen waren nu er loom van het warme weer maar ik heb er toch nog wat baarsjes voor de gek kunnen houden!
Aan het eind van de dag nog even geprobeerd om toch nog een snoek uit het water trekken!
Eerst loste ik een grote snoek op een Ratelplug en nog geen 100 meter verder op het kanaal wist ik nog een kleine snoekje van 55cm eruit te halen!
Was meteen ook me laatste vis voor die dag!
Van deze  zonnige dag heb ik een klein filmpje gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten