zondag 17 februari 2013

Weer eens met de dobber vissen op snoek


Ik had vandaag sinds jaren weer eens met de dobber gevist (veel gedaan toen je nog mocht vissen met levend aas) samen met nog een collega visser.
Ik had er niet zo veel vertrouwen in maar na 2 uren ging de dobber onder yess!
Jammer genoeg had ik een te slappe hengel voor doodaas vissen (eigen schuld dikke bult).
Want kon de haak niet goed zetten en weg was de vis!
Even later gingen beide dobbers van mij collega onderwater.
De ene viel eraf maar de ander konden we gelukkig scheppen met het net.
Even helpen met onthaken en foto's maken van de mooie snoek.
Hier even een filmpie van de dril.





Ondanks dat ik zelf geen vis had gevangen vandaag, is er wel weer vertrouwen gekomen in deze visserij!
Was een leuke middagje vissen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten