zondag 5 augustus 2012

Jumping Pike tijdens het jagen op baarzen!

Ik had vandaag het idee om eens een groep jagende baarzen te filmen maar elke keer zat het mij tegen.
De ene keer gooide de zon weer roet in het eten de andere keer hielden de baarzen voor de camera op met jagen op mijn blinker...shit!
Maar gaf de moed niet gauw op na nog wat worpen was het weer raak deze keer was het geen baars die op de film wou maar een behoorlijke snoek!
Gaf een mooie sport aan mijn baars-hengeltje, het molentje moest voor het eerst echt werken en gilde erover!
Ik kan nu wel alles gaan vertellen, maar je kan het ook gewoon zien op deze film.

De snoek in de film kon na een kleine reanimatie weer rustig weg zwemmen.
Yess, wat was ik blij...weer een mooie drill op de film!
Daarna nog twee baarzen tegelijk weten te vangen op een fopvisje deze ook maar meteen op film vast gezet!
Wat een topdag, veel vis gevangen en ook nog leuk film materiaal voor mijn blog!
Ik hoop dat jullie hebben genoten van deze film!


De onderlijnen waar ik mee vis maak ik zelf en heb hier een film van gemaakt hoe je zelf onderlijnen kan maken.

 Here the English version of the film

Geen opmerkingen:

Een reactie posten