zondag 18 december 2011

Snoeken met succes!

Ik had mij voorgenomen om deze zondag niet meer te gaan vissen en volgend jaar weer eens proberen van wegen de slechte resultaten van de afgelopen dagen.
Het was zo mooi weer, dat ik wel moest vissen dus snel de auto ingepakt!
Normaal neem ik wel 2 a 3 hengels mee en bakken vol met kunstaas!
Maar daar had ik nu geen tijd voor dus nam nu alleen redelijk zwaar kunstaas mee, zal wel geen baarzen vangen vandaag...nee snoek stond op het menu!
Aan gekomen bij de eerste sluis bij mij in de buurt was totaal geen leven te ontdekken aan beide kanten.
Na een uurtje gevist te hebben ben ik maar verkast,wou zo graag nog een vis vangen dit weekend
Ik wilde niet weer op de nul eindigen!
Ik had voorgenomen om eens in de haven van Oldeberkoop te vissen.
Aangekomen bij het haventje, gooide ik de 4Play swimbait van 13cm( Savage gear 4play) door het water heen en na een kwartiertje  was het al raak een mooi klein snoekje van 62cm.
Dit visje had wel zin in dit kleine fopvisje.

Snoek 62cm





Ik wilde nog even over het haventje lopen jammer genoeg was het prive terrein....klote!


Maar ik kon vanaf de weg kant er wel makkelijk na toe werpen met een Belly dog (Belly Dog SR) gooi je altijd makkelijk ver en niet onbelangrijk nauwkeurig.



Na een paar verre worpen kon ik na 10 minuten alweer een snoekje landen deze was net iets groter om precies te zijn 64 cm

Snoek 64cm
 Daar na toch maar weer de 4play er aangehangen en na een uurtje niets geen aktie was het weer raak een leuke bijvangst van een brasem of moet ik Roofbrasem zeggen deze vis was precies 50cm lang.

Brasem 50cm
Daarna hield ik het maar weer voor gezien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten