zondag 31 oktober 2010

Vandaag weer op pad geweest met succes.
Drie snoekjes gevangen de grootste was 58cm.
Deze snoek had ik binnen 2 worpen aan me plug goed begin (binnen 2 minuten).

Daarna meer dan een uur geen actie gehad.
Begon weer te regenen...dus ik liep al na de auto.
Zag aan de andere kant van de brug nog een mooi stukje water.
Eerst een aanval van een kleine baars op een grote plug( hapte niet door ).
Toen daarna weer een aanval van een grote snoek mis jammer.
Ik gooide weer in en daarna wel meer dan 10 x een aanval en sprongen van een kleine snoek op me plug..

Ik moest hem hebben duurde even maar toen had ik hem ook was weer kleiner dan de vorige 52 cm.

Nog geen 10 meter verder weer een snoekje de aller kleinste van de club 42 cm.

Geen grote dames maar toch lekker gevist.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten